Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~3kycat | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Kot adresKraków zarejestrowany14.04.2008 @09:47:09 ostatnio na stronie11.12.2016 @21:29:14

" Aliena nobis, nostra plus aliis placent "

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9183119
digarty68 komentarze1137 posty na forum16

komputer / sprzęt
ładny chodz wadliwy....

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+regnar    01.10.2010 @09:38:39
danke
+KatarzynaNiemczyk    30.09.2010 @19:32:05
o, w heavy raina też bym pograła. mam od tygodnia chęć na niego, pogoda zaiste w sam raz na to cudeńko.
~cysiu    29.09.2010 @09:17:13
dziękuję.
_______
Nauczyłem w życiu się
paru rzeczy, wszystkich źle.
~suzzanna    28.09.2010 @00:17:20
no to piątka bo easy money to coś co i ja lubię
~madlittledog    21.09.2010 @12:33:40
thx
~sgtraptor    21.09.2010 @12:29:49
Naprawdę tak błyszczą, bo są chromowane i dodatkowo całe są oblepione tak jakby diamencikami( w sensie kształt diamentu ). Na google możesz zobaczyć
~madlittledog    23.08.2010 @08:57:47
dzieki
+KatarzynaNiemczyk    01.07.2010 @14:52:23
odnośnie: http://www.digart.pl/praca/5311009/Jessie_James.html wszystko od początku na kompie (pozwalam sobie odpowiedzieć gdyż lineart jest mojego autorstwa)
pozdrawiam
~88grzes    24.06.2010 @22:52:24
Dzieki Disney oceniał :D
pzdr
_______
POAA!!
~88grzes    31.03.2010 @15:00:17
Dzieki
_______
POAA!!
+regnar    16.03.2010 @17:16:38
dzieki

no nie ma tych rzeczy bo to dopiero post produkcja - reszta bedzie dodana w After Effect'cie
+regnar    11.03.2010 @21:02:32
dzieki animowane lepiej wyglada trust me
~mdrab    15.02.2010 @16:00:29
Ładnych ludzi z soczewkami w roli wampirów? Jeżeli mówisz o filmach to owszem, jeżeli natomiast o prawdziwym życiu - raczej staram się unikać.
~Astmol    20.01.2010 @20:28:26
Na polskim sklepie bedzie, dam znac, kolego licencjacie
_______
DIE WHEN YOU CAN DO NO MORE DAMAGE
+regnar    22.12.2009 @00:40:24
hehehe dzieki
~88grzes    23.11.2009 @19:25:16
Dzieki
pzdr
_______
POAA!!
~Kodal    26.10.2009 @22:17:56
Spore.. taka gra :P
~zylak    22.10.2009 @00:40:00
witam ...
no właśnie to jest pierwsze pytanie jakie zazwyczaj pada ... "w czym renderowane" ... wiec chyba lepiej, że zamiast zamieszczać tekst, że praca musi mieć co najmniej 20 znaków dałem jakieś konkretne informacje
pozdrawiam
~Candystudio    20.10.2009 @18:37:16
mnie obchodzi mental ray bo ponad polowa ludzi na digarcie korzysta z gotowych presetow v-ray'a na necie - a ich rendery pozostawiaja wiele do zyczenia. Ja korzystam z Mentala juz troche czasu i wiem ze trzeba troche efektow "wywalczyc"
+regnar    23.09.2009 @00:03:06
thx no wlasnie dziwne nie? :D
+regnar    02.09.2009 @20:56:55
dzieks
+regnar    15.07.2009 @18:12:53
dzieki
~polaraksa12    30.06.2009 @22:23:22
Rewelacyjna galeria
pozdro
~tHx    30.06.2009 @21:41:35
Dzięki
~Amelii    30.06.2009 @17:07:58
dzięki
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt